31 Ekim 2014

Yunus Emre Akkor Şef ile Osmanlı Mutfak Kültürü Büyük Buluşması

Bugün, Yunus Emre Akkor şefle Osmanlı Mutfak Kültürü hakkında bir toplantı yaptık. O kadar özel ve güzel detaylar öğrendik ki, gerçekten ben bu konuda bayağı eksik mişim diye düşündüm. Kendisi o kadar güzel anlattı ve o kadar ince detaylar verdi ki, muhteşem bir gün geçirdik sayesinde. Sabaha kadar oturup bu konuyu dinleyebilirim. Ben kendisine ayaklı kütüphane demek istiyorum. o kadar akıcı ve detaylı anlatıyor ki, gerçekten o kadar bilgiyi bilmek ve anlatmak o kadar kolay değil.

Kendisine bu güzel gün için çok çok teşekkür ederim. Sevgilerimi yolluyorum.
Umarım bizim de ona biraz da olsa bir katkımız olur yakında.

Hoş sohbet günümüzden bazı kareleri de paylaşmak istedim.

Aşşağıda fotoğrafı bulunan bu kitap, ilk Basilı Türkce Yemek Kitabı Melceü't Tabbâhın (Aşçıların Sığınağı ) Mehmet Kâmil 1844. Ne kadar değerli bir kitap.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkür ederim.