28 Ekim 2014

Cumhuriyetimiz 91 yaşında...

Cumhuriyetimiz 91 yaşında, yaşında ama Cumhuriyet diye bir şey kaldı mı bu ülkede, işte tartışılması gereken en önemli nokta bu. Biz neredeyiz? Nereye doğru gidiyoruz? Karanlık günlerin çok yakınımızda olduğunu görebiliyorum. Cumhuriyet kurulduğundan beri din ve devlet işlerinin bu kadar birbirine karıştırıldığını, kadın üzerinden siyaset yapıldığını, hatta kişi haklarının bu kadar ihlal edildiğini, halkın hiç sayıldığını, halkın ikiye bölündüğünü okumadım, bilmiyorum, görmedim, duymadım...
Aslında daha yazmaya kalksam o kadar çok şey var ki yazacak...
Ama ben yine de gençlerimize, bize güveniyorum. Mustafa Kemal Atatürk'ün bizlere emanet ettiği bu ülkenin yok olmasına, değerlerinin kaybolmasına göz yummayacağız, göz yumulmasına izin vermeyeceğiz.

Atam İzindeyiz...
CUMHURİYET BAYRAMIMIZ KUTLU OLSUN...