19 Ekim 2013

Fındıklı Çikolatalı Krema

Bu bölümü açtım, çünkü sürekli pastalar, tatlılar yaparken, akla başka tarifler ve fikirler geliyor. Deniyorum ve eğer iyi sonuçta verirse hemen defterime notlarımı alıyorum. Yada yabancı pasta şeflerinin bazı tariflerine rastlayıp deniyorum. Bu yüzden bu küçük tarifleri burada paylaşmak istedim. Umarım sizlerinde zaman zaman işine yarayacak tarifler olur.


Pastalarınızı sıvarken kullanabileceğiniz tariflerden biri de Fındıklı Çikolatalı Krema yapmak olabilir.

Malzemeler;
150 gr eritilmiş bitter veya sütlü çikolata
75 gr tereyağ
150 gr doğranmış ve kızarmış fındık

Tarifi;
Çikolatayı benmari usulü eritin, tereyağını ekleyip iyice erimesini sağlayın. Biraz ılındıktan sonra içine fındığı ekleyin ve birkaç saat buzdolabında soğumaya bırakın. Soğuduktan ve koyulaştıktan sonra pastalarınızı kaplayabilirsiniz.

İster rulo, ister yuvarlak yada isterseniz kare pastalarınızda kullanabileceğiniz çok lezzetli bir krema elde etmiş olursunuz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkür ederim.