7 Nisan 2013

Blog Hocam sonsuz teşekkürler...





18.11.2012, işte Serdar’a ilk yardım maili gönderdiğim ve 10 dakika sonra cevabını aldığım tarih. O tarihlerde blogu henüz açmıştım ve blog yazmak nedir, nasıl yapılır, java script kodları nedir, hiçbir bilgim yoktu. Gadget açıp, resimlerle tariflerimi yayınlamak istiyordum. Birçok kişiden yardım istedim. Kimi hiç geri dönmedi, kimisi döndü ama ben kodlardan anlamadığım için yine anlamadım. Sonunda internette sürekli araştırırken Serdar’ın blogunu buldum ve sorunum ile ilgili iletişim kısmından mail attım. Ben maili saat 11:49’da atmışım, Serdar’dan cevap 11:58’de geldi ve anında sorun çözüldü. O günden beri sayısını unuttum, kimbilir kaç mail attım, bazen gecenin 2’sinde bazen, sabahın köründe. Bütün maillerime anında cevap verdi ve her seferinde sorunlar halledildi.

Bugün hala yazmaya çalıştığım blogum Serdar (Bloghocam) sayesinde bugünkü duruma geldi. İnternet ortamında sorununuz olduğunda kimse geri dönmüyor veya çok geç geri dönüyor. Ben şimdiye kadar bu kadar hızlı geri dönüş yapan kimseyi görmedim. Sadece geri dönmekle kalmayıp sorunları çözmeme yardım ediyor.

Blogunda, bir blog için öğrenmeniz gereken her şey ile ilgili bilgi bulmak mümkün. Üstelik son derece anlaşılır bir biçimde. Eğer anlamadıysanız ve tekrar sorduysanız da hemen geri dönüyor.  

Buradan, blogumu bu hale getirmemde büyük pay sahibi olduğu ve ne zaman başım sıkışsa yardımını esirgemediği için kendisine çok teşekkür ediyorum…


Başarılarının devamını dilerim… Yolun açık olsun.


sevdaninsokagi

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli, şimdiden teşekkür ederim.